Termékek Menü
Ön itt jár: Kezdőlap >

Keresés

Keresés

Keresési feltételek

A keresési feltétellel megegyező termékek

Rendezés:
Cikkszám: 174953
„A lehető legegyszerűbben közelítsünk meg mindent, de annál semmivel sem egyszerűbben.” Albert Einstein Nap mint nap bosszankodunk, mert egyre több megfejthetetlen számla, érthetetlen szerződés és túlbonyolított termék rabolja időnket, türelmünket és pénzünket. Alan Siegel és Irene Etzkorn felismerték az egyszerűségben rejlő erőt. Rengeteg példán keresztül mutatják be, hogyan válhatunk sikeresebbé, versenyképesebbé és kiegyensúlyozottabbá az üzleti életben, az állami szférában és az élet valamennyi területén, ha empátiára, érthetőségre és a lényegre törekszünk. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 175873
Tornáztasd az agyad!Szórakoztató és gondolkodtató kérdések és válaszok gyerekeknekAz Agymenők kártyacsomagok az 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10 és 10-11 éves gyerekeknek készültek. A színes számtalan, az adott életkornak megfelelő érdekes feladattal, különböző témakörökben, a nyelvtantól, a tudományokon át a szabadidőig. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.490 Ft
Cikkszám: 168655
„Az utolsó dolog, amire a világnak szüksége van, az az elvakult optimizmus. De mi a helyzet a gondos érveléssel alátámasztott optimizmussal? Amikor valaki a dolgok mélyére ásva, megvalósítható ötletek és irányvonalak után kutatva végül egészen ígéretes dolgokat talál? Nos, itt éppen ez utóbbiról van szó. Stevenson nem vakon tapogatózik. Eszközei a kíváncsiság, a nyitottság, az érthetőség és a józan ész. Ez teszi az utazását igazán izgalmassá… és rendkívül lelkesítővé.” Chris Anderson, a TED Konferenciák kurátoraMark Stevenson pár évvel mindannyiunkat megelőzve ellátogat a jövőbe – és amit ott talál, az nem semmi. Felfedező útja során találkozik Oxfordban a transzhumanistákkal (akik örökké akarnak élni), Bostonban egy hangulatváltozásoktól szenvedő robottal, Ausztráliában pedig vitába keveredik az ország legokosabb farmerével. Űrrepülőgépek között mászkál a Mojave sivatagban, beleássa magát a nanotechnológiába, kielemezteti a genomját, és bepillantást nyer az emberi evolúció következő á Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 163044
Az Amazon üzleti modellje megtévesztően egyszerű: „Vásároljon most, egyetlen kattintással!”De honnan jött az ötlet? Hogyan repítette JeffBezos, a cég alapítója és vezérigazgatója, az Amazont az online kereskedelem élére? Hogyan lett a számítógépes geekből az üzleti világot átformáló vállalkozó?RICHARD L. BRANDT elismert újságíró több mint húsz éve publikál a Szilícium-völgy innovatív szerepéről. Ebben a könyvében Bezosszal, valamint versenytársaival és kollégáival készített interjúk alapján hitelesen tárja fel az Amazon sikerének titkát, és ábrázolja Bezos rendkívüli személyiségét és vezetői képességét:-Miért tartja fontosnak a negatív visszajelzéseket? -Hogyan jutott arra a gondolatra, hogy a cég iránti bizalom megteremtése a legfontosabb?-Miért őriz még most is szinte fanatikusan bizonyos szabadalmakat, míg másokat ingyen megoszt?-Miből gondolja, hogy 1997-ben a cég legnagyobb vesztesége a nyereségessége volt?-Miként tudta elkerülni a 2000-es évek elején a dotkom válságot?-Hogyan tud Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 177554
Képesek vagyunk-e jól együtt élni a technológiával?Bolygónk felnőtt lakosságának több mint fele a digitális világhoz csatlakozva tölti napjai nagy részét. A mobiltelefon, az internet, a közösségi média, az email, az smsés a blog nemcsak a munkánkban, hanema magánéletünkben is állandó és fontos szerepet játszik. De valójában milyen hatásai vannak ennek a kapcsolattartási kényszernek? Tom Chatfield az elsők között vizsgálja a digitális élet elménkre gyakorolt pozitív és negatív hatásait. Újszerű és gyakorlatias megközelítése rávezet, hogyan boldogulhatunk a digitális évszázadban úgy, hogy közben ne veszítsük el emberi mivoltunkat. Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája sorozat egyfajta újjászületés. Olyan kérdésekkel foglalkozik, amelyek mindannyiunkatfoglalkoztatnak: a pénz, a józan ész, a munka, a technológia, és a vágy, hogy jobbá tegyük a világot.Alain de Botton, a sorozat szerkesztője Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.200 Ft 1.980 Ft
Cikkszám: 174674
„Dühít, ha tévedek, amikor tudom, hogy igazam van.”MoliereKathrynSchulz újságíró fényt derít tévedéseink megfoghatatlan lélektanára. A legkülönbözőbb gondolkodóktól merítve, Szent Ágostontól Darwinon és Freudon át Alan Greenspanig rámutat: a tévedés egyszerre hajlam és ajándék, amely megváltoztathatja világnézetünket és kapcsolatainkat.A szerző rendkívül gazdag eszmefuttatása sokkal inkább a tévedés védelme, mint védelem a tévedés ellen. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft
Cikkszám: 177694
Vajon a pénz boldoggá tesz?Ha pénzről van szó, rögtön komolyra fordítjuk a szót. Számolgatni kezdünk, hogyan szerezhetnénk belőle többet, vagy hogyan jöhetnénk ki kevesebből. John Armstrong azonban teljesen új szemszögből közelíti meg aggodalmaink forrását. Szerinte nem az a lényeg, mennyi van belőle, hanem az, milyen érzelmeket vált ki belőlünk: miért szeretjük, vagy éppen tartunk tőle. Nem a pénzünk mennyiségétől, hanem a pénzhez való viszonyunktól függ, mennyire vagyunk gazdagok vagy szegények. Ez az egyszerre meglepő és tanulságos könyv segít, hogy újragondoljuk a pénzhez fűződő érzéseinket, és mindazt, ami igazán fontos az életünkben. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.200 Ft 1.980 Ft
Cikkszám: 169075
Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.Használdokosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére! Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 173361
Miért nem merünk szárnyalni? Miért félünk álmaink megvalósításától? Miért gondoljuk, hogy az alkotás csak a művészeknek való?Seth Godin eddigi legkritikusabb könyvében szenvedélyesen fejti ki, hogyan adtuk el magunkat az ipari társadalom elvárásainak, és dőltünk be az Ikarosz-legenda hamis propagandájának: Ne repüljünk túl közel a Naphoz! Ne becsüljük túl magunkat! Ne akarjunk többet, mint amit elvárnak tőlünk! Annyira belénk nevelték ezeket a szabályokat, hogy teljesen megfeledkeztünk arról, alacsonyan repülni legalább olyan veszélyes. Megtanultuk elítélni mások nagyravágyását, miközben beletörődünk saját megalkuvásainkba. Ikarosz tévedése a mi tévedésünk. Ideje helyrehoznunk! A könyv rendkívül sok erőt és inspirációt ad, hogy felismerjük a forradalmi változást. Legyen elég bátorságunk, hogy a kapcsolatokra épülő új világban mielőbb megtaláljuk az utat a valódi sikerhez: önmagunkhoz és az alkotás öröméhez, hiszen mindannyian művészek vagyunk. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.200 Ft
Cikkszám: 171546
És mégis mozog a Föld… de vajon mi mozgatja?Miért liftezik a gyomrod a hullámvasúton?Miért laposak a versenyautók és keskenyek a bringák?Mi történne vele, ha fénysebességre kapcsolnál?Richard Hammond lendületes könyve átszel teret és időt,végigrobog az univerzumon, hogy bebizonyítsa: a fizika tartja mozgásban a világot.Útközben megismerkedhetsz régi és új felfedezésekkel, meglepő találmányokkal , és te magad is elvégezhetsz jó pár felvillanyozó kísérletet.8 éves kortól ajánljuk. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.990 Ft 2.691 Ft
Cikkszám: 171547
Hogyan alakult ki az élet a Földön?Hol laknak a világ legfurcsább teremtményei?Ki áll a tápláléklánc csúcsán?Van-e élet a Földön kívül?Hihetetlenül változatos és sokszínű bolygónkon számtalan élőlény nyüzsög. Hogy kerültek ide? Mi a közös bennük? Mi tartja őket életben?Ezekre a kérdésekre keressük a választ könyvünkben.Felkutatjuk az élet építőköveit és a szemünk elé tárul az a csodálatos rendszer, amelyet élővilágnak nevezünk.8 éves kortól ajánljuk. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.990 Ft 2.691 Ft
Cikkszám: 175874
Tornáztasd az agyad!Szórakoztató és gondolkodtató kérdések és válaszok gyerekeknekAz Agymenők kártyacsomagok az 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10 és 10-11 éves gyerekeknek készültek. A színes számtalan, az adott életkornak megfelelő érdekes feladattal, különböző témakörökben, a nyelvtantól, a tudományokon át a szabadidőig. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
1.990 Ft 1.791 Ft
Cikkszám: 164573
Mire van szükségünk az állandó megújuláshoz és innovációhoz? Mit érhetnénk el megfelelő rálátással és inspirációval az üzleti életben? Milyen magasságokba repülhetne karrierünk, ha Jobs segítené döntéseinket? Mit tenne helyünkben Steve? CarmineGallo, Steve Jobs a prezentáció mestere című kiadónknál megjelentet bestseller szerzője, ebben a könyvében az innováció mesterének titkait leplezi le. Hiteles történeteken keresztül, meggyőzően foglalja össze a sikerhez vezető Jobs-féle irányelveket, amelyeket érdemes megfogadnunk. Életműve igazolja, hogy ezek valóban olyan alapelvek, amelyek lángra lobbantják képzeletünk szikráját, fokozzák kreativitásunkat, és bátorítják merész ötleteink megvalósítását. Arra inspirálnak, hogy másképp gondolkodjunk önmagunkról, karrierünkről, cégünkről, vevőinkről, termékeinkről, és rendkívüli energiát adnak ahhoz, hogy megvalósítva önmagunkat megváltoztassuk akár az egész világot. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 175866
A pénz körül forog a világ…De hogyan keletkezett? Miért foglal el központi szerepet az életünkben?A pénz világa bonyolultnak és gyakran ijesztőnek tűnhet. Infláció, részvény, kamat… érthetetlen fogalmak, amelyeken nehéz átlátni.Ismerd meg a pénz elképesztő történetét!Fedezd fel az üzleti élet titkait! Légy ügyes pénzügyes, nem babra, zsebre megy a játék! Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.990 Ft 2.691 Ft
Cikkszám: 175871
Tornáztasd az agyad!Szórakoztató és gondolkodtató kérdések és válaszok gyerekeknekAz Agymenők kártyacsomagok az 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10 és 10-11 éves gyerekeknek készültek. A színes számtalan, az adott életkornak megfelelő érdekes feladattal, különböző témakörökben, a nyelvtantól, a tudományokon át a szabadidőig. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
1.990 Ft 1.791 Ft
Cikkszám: 175870
Tornáztasd az agyad!Szórakoztató és gondolkodtató kérdések és válaszok gyerekeknekAz Agymenők kártyacsomagok az 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10 és 10-11 éves gyerekeknek készültek. A színes számtalan, az adott életkornak megfelelő érdekes feladattal, különböző témakörökben, a nyelvtantól, a tudományokon át a szabadidőig. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
1.990 Ft 1.791 Ft
Cikkszám: 164357
Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók –akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiroa digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t!Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cégminden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft 3.510 Ft
Cikkszám: 174675
„Mindent megpróbáltam, de sehol sincs munka.” Világszerte nő a munkanélküliek száma, és egyre többen panaszkodnak, hogy a bevett álláskeresési sémák nem működnek. Richard N. Bolles 40 éve folyamatosan frissülő, nemzetközileg elismert kézikönyve reményt ad még a legelkeseredettebbeknek is. A legújabb piaci kihívásokra reagálva lépésről lépésre mutatja be, mit, hol, hogyan kell tennünk, hogy a legnehezebb időkben is megtaláljuk a nekünk való állást. A magyar kiadás rengeteg hazai vonatkozású praktikus tanáccsal, hasznos linkkel és kiegészítő információval szolgál. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.900 Ft
Cikkszám: 175872
Tornáztasd az agyad!Szórakoztató és gondolkodtató kérdések és válaszok gyerekeknekAz Agymenők kártyacsomagok az 5-6, 6-7, 7-8, 8-9, 9-10 és 10-11 éves gyerekeknek készültek. A színes számtalan, az adott életkornak megfelelő érdekes feladattal, különböző témakörökben, a nyelvtantól, a tudományokon át a szabadidőig. Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
2.490 Ft
Cikkszám: 175439
Hugo de Burgh Kína – barát vagy ellenség? című műve az ázsiai szuperhatalmat, a jövő világgazdasági alaptényezőjét mutatja be. A mai Kínáról kíván közelképet adni, arról, hogy merre tart, milyen törekvések és célok mozgatják, és ezek milyen nehézségek elé állítják az ország vezetését és lakosságát. E megismerés fényében mindenki árnyaltabb módon értékelheti az országgal kapcsolatos híreket és tudósításokat Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Rendelhető
3.500 Ft 3.150 Ft